Pati HerbaMadu

Monday, 5 September 2016

"Dato Malek, you kena buat juga 'bypass' jantung bulan depan," pesanan doktor ini betul-betul menyentak perasaan saya.

Saya dikenal sebagai Malek Nor. Namun, saya sama juga seperti anda, manusia biasa.
Tak sangka, akhirnya ayat yang biasa kita dengar dari pelakon Doktor di dalam filem, kini muncul di hadapan saya.
Dan sekiranya satu hari ayat ini muncul pula di hadapan anda, mudah-mudahan, pengalaman saya ini dapat membantu anda.



Oleh itu, mohon baca dengan teliti dan lapang dada.
Waktu itu, tiada pilihan lain yang saya ada. Selain nasihat doktor pakar, saya cuma ada Allah.
Saya pasrah, redha, dengan ketentuan Allah kepada saya.
Sebelum tu, saya nak tanya anda, "APAKAH MAKSUD KEHIDUPAN?"

Di saat yang genting, persoalan ni akan muncul di depan kita. Dan amatlah baik jika kita fikirkan SEKARANG, di saat sihat begini.
Namun, dalam sibuk saya berdoa kepada Allah menjelang beberapa hari pembedahan...
Seorang sahabat saya datang melawat saya di Hospital, dan hadiahkan saya sebotol jus kesihatan ni.
Bagi menjaga hati rakan baik saya itu, saya pun terima sajalah hadiahnya itu.
Selepas rakan saya pulang, saya pegang botol yang dia beri tadi.
Saya baca pada kotak, "Clear Herbs? Eh, tak pernah dengar pun."
Gerak hati saya ni biasa saja. Sikit pun tak rasa teruja.

Dengan sedikit pengetahuan dan latar bidang Sains yang saya pelajari di Amerika, saya cuma rasa macam "Eh, tak ada pun bahan merbahaya. Tak mencurigakan pun. Apa salahnya aku cuba, kan."
Jadi, saya rasa tak salah pun kalau saya mencuba.
Maka, atas nasihat sahabat saya itu, saya pun amalkan dalam sesudu dua.
Tengahari sekali. Malam sekali. Alhamdulillah, saya dah mula rasa 'lapang' di dada. Maknanya pernafasan saya makin baik.
Itu mungkin tak terlalu mengujakan. Namun, ada lagi yang mengejutkan saya.
Beberapa hari lepas tu, bukan saya saja terkejut, doktor pun excited, "Wah, nampak perkembangan bagus ni. Tekanan darah makin ok. Jantung pun ok. Kalau macam ni, tak perlulah Bypass Surgery, Dato. Alhamdulillah..."

Ya Allah, hanya Tuhan saja yang tahu perasaan saya masa tu. Terharu, tersentuh, dengan 'hadiah' yang telah Allah turunkan kepada saya.
Anda mungkin tak rasa betapa seronoknya saya pada waktu itu.
Tapi, tadi saya ada bertanya pada diri kita semua, "APAKAH MAKNA KEHIDUPAN KITA INI?"
Dan saya kongsikan jawapan saya...
Makna kehidupan, adalah apabila kita sendiri yang BERI MAKNA dalam hidup kita.
Contohnya, mungkin kita rasa makna untuk,
- BAHAGIA = Lihat mak ayah kita tak hidup susah melarat.
- KAYA = Ada pendapatan pasif, dan rezeki dikongsi bersama.
- CINTA = Kekal setia pada yang satu.
Setiap perkataan, ada makna.
Begitu juga dengan kehidupan.
Setiap perasaan, ada maknanya yang tersendiri.
Makna kehidupanmu, ada di tanganmu.

Siapa yang masih setia ikuti sejarah hidup saya sebelum ni, mereka pasti tahu, bukan mudah saya nak bercakap mewakili produk tertentu.
Saya amat teliti dan berhati-hati. Dan inilah buktinya. Dah bertahun-tahun saya dikenali pun, baru kali ini saya seronok bersama Clear Herbs. Saya tidak menoleh lain lagi.
Nak bagitahu betapa saya obses promosikan Clear Herbs ni, sampaikan event di JB, mahupun di KB, seluruh Malaysia pun saya sanggup turun.
Betapa 'clear' kandungan herba di dalamnya, begitu jua dengan Clear Herbs.
Kembalikan Makna kehidupan anda.
Clear Herbs mungkin pintu ke impian anda
Dato Haji Malek Noor.

Tuesday, 25 August 2015

Sunday, 23 August 2015

Testimoni Pati Herbamadu. Menurunkan Kolesterol dan baik Untuk jantung

Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Kolesterol

Kolesterol turun ke paras normal dari 9 kepada 7.7

Kolesterol turun ke paras normal dari 5.8 kepada 3.87

 Dah Cuba Sebulan, Kolesterol Turun
Kolesterol Turun mendadak dari 8 ke 3.3

High Kolesterol dan satu Salur Tersumbat

Kolesterol turun selepas ujian darah


Kolesterol dari 7.5 turun pada 4.3

 Kolesterol Turun dari 7.7 ke 4.63

Baru Sebulan Kolesterol dah turun
Kolesterol kurang dan kahak pun hilang.

Kolesterol Turun selepas mengunakan product Clear Herbs.

Bacaan Kolesterol Turun.


Kolesterol turun dari 6.19 kepada 2.9 dalam beberapa hari sahaja


Kolesterol turun dari 5.44 kepada 5.03



Kolesterol Turun

Baik untuk turunkan Kolesterol




Memang terbaik untuk menurunkan kolesterol 




Kolesterol jadi normal & rasanya sedap untuk diminum 





Kolesterol turun daripada 6.5 ke 4.4 dalam masa sebulan 




Kolesterol dalam darah menurun 




Dah minum 2 botol , Kolesterol turun dari 6.28 ke 3.8




Kolesterol , Kencing manis dan darah tinggi menurun 





Baru amalkan dan bacaan kolesterol turun ke 5.2





Kolesterol turun dari 7.14 ke 5.4 selepas minum 3 botol




Masuk 3 minggu kolesterol menurun dari 7.14 ke 6.35 


Setelah mengamalkan Pati herbamadu . Tahap kolesterol bertambah baik



Bebas kolesterol dalam darah dan perjalan darah sangat baik .




Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Jantung

Abah Sihat kembali

Salur jantung tersumbat 85% kini beransur pulih dan tidak perlu di bedah.


Blockage hanya tinggal 30%


Lepas minum Pati HerbaMadu hilang rasa sengal2 di bahagian dada kiri


Ayah kini beransur Sihat


Ayah kurang sakit dkt Jantung selepas minum Pati HerbaMadu

Pati HerbaMadu memang bagus untuk membersihkan salur Darah


Salur Jantung yg tersumbat sudah clear, kini botol yg ke 6

Salur Jantung tersumbah kita semakin ok


Sudah hilang rasa sengal di dada

Baik untuk meluaskan salur jantung yang sempit


Jantung dah ok, rokok pun dah kurang dan bertenaga

Tak perlu angoplasti, Kini hanya minum Pati HerbaMadu

Masuk hari ke 8 rasa senang nak bernafas 



Ketiga tiga saluran jantung yang tersumbat dah kembali normal





Jantung tak lagi tersumbat  . Kolesterol dan Darah tinggi  dah normal . 









Testimoni Pati HerbaMadu Berkaitan Angin

Baru 1 minggu dah rasa kebaikannya



Pati Herbamadu membuang angin dalam badan



Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Batuk dan Kahak

Kahak dan Batuk dah kurang selepas minum Pati HerbaMadu

3 hari lepas minum Pati Herbamadu batuk beransur hilang




Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Bisa-Bisa Badan

Bisa2 badan hilang selepas mencuba Pati HerbaMadu


Lutut dah tak sakit, rasa ringat badan dan bisa2 badan Hilang


Sakit badan berkurang dan lutut pun semakin baik 






Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Tekanan Darah

Selepas 2 minggu, tekanan darah dah Stabil


Tekanan Darah sudah ok, Pening dan Migrain berkurang

Darah Tinggi Turun dan tidak penat bila berjalan
Darah Tinggi dah turun dan Kebas2 tangan dah kurang

Bacaan BP nampak Elok, tidak rendah lagi

Baru habis satu botol tekanan darah turun dari 148/98 ke 120/70 



Tekanan darah kembali normal






Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Gastrik

Gastrik sudah berkurang selepas mengamalkan Pati Herbamadu

 Gastrik dah ok, Angin pun dah kurang



Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Gout


Boleh makan seafood tanpa Gout selepas mengamalkan Pati HerbaMadu
 

Sakit Lutut dah tiada, gastrik dah hilang dan Gout dah ok.


Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Kebas-Kebas

Kebas Tangan sudah hilang


 Tak ada rasa kebas-kebas lagi selepas minum Pati HerbaMadu



  Jari-jari rasa semut sudah hilang






Kebas-kebas tangan mula kurang selepas minum Pati HerbaMadu



 Testimoni Pati herbaMadu Berkaitan Berat Badan

Makin Slim


 Perut dah tak buncit lagi

Berat badan pun Turun dengan Pati HerbaMadu



Berat Badan Turun 7 Kg
Berat badan turun dari 66Kg kepada 54Kg



Rasa sihat dan perut pun dah tak boroi 


Berat turun dari 98 ke 92